Het scenario zelf hield in dat we een helicopter moesten buitmaken in een hangar, maar eerst dienden de blauwe sleutel van de hangar én de roze contactsleutel van de helicopter te worden gevonden alvorens we er mee aan de haal konden gaan. Al bij al goed gespeeld, en zelfs de A-Bomb in ons voordeel kunnen gebruiken om ons weg te trekken op vakjes met zombies. Maar aan het einde toen de overwinning in zicht kwam was één extra activatie van runners die net op ons vakje waren beland, gecombineerd met één hap van de A-Bom genoeg om 1 survivor dood te krijgen, wat meteen game over betekende.
Voorstel voor een house rule: de blauwe A-Bomb spawn pas in de tweede draft erin steken, want ook Season 1 had al eens last van een vroegtijdige Abomination spawn, wat meteen het hele spel op z'n kop zet en de moeilijkheidsgraad de hoogte injaagt.
Hier alvast enkele sfeerfoto's...
Binnenkort opnieuw! Een S3 scenario of Switch City nog eens proberen of een Gaming Night campaign... Of Apartment Assault met de volledige cast van TBBT... Nog teveel op het lijstje staan!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten