woensdag 15 april 2009

Solo

Fien is op stap met de vriendinnekes en den deze zit alleen thuis... Normaal gingen we naar 't BIFFF, maar de vrijkaarten van Sam waren ineens niet meer geldig. Dan maar de solo toer op. Wat daar zoal van komt?
Een driegangenmenu (chinese soep, home made quiche van 't schoonzuske en als afsluiter nen dikke kreem van de kreemkar), bier en een fillemke met de geluidsinstallatie op maximum.

We kozen voor Pirates of the Carribean - At World's End. In HD. Stond nog op de Digicorder. Gepast slotstuk van de trilogie maar duurde wel vrij lang. Ooit gezien in de cinema maar ik wist begot nimeer hoe dattem ging. Zegt veel over de film wss.

Nu nog Blackadder meepikken en dan de nest in.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach daar komen die vrijkaarten van !! Ons proberen opschepen met valse tickets. Mooi is dat...

Wij gaan dus nog altijd vrijdag.

Toni

Kristin zei

Hey Vincent, de kaarten waren nog wel geldig, maar alleen maar voor de voorstellingen om middernacht...
Er was een klein misverstand op het werk: we dachten dat we zomaar een film mochten kiezen. Niet dus.

Vince zei

No probs...

@ Toni: nope, ik heb mijn eigen ticketlijn maar ik vrees dat die ook niks gaat opleveren. Tickets zijn besteld maar ik zou zogezegd 'maandag een bevestigingsmail ontvangen'.
Dikke duif dus.

Enjoy the BIFFF anyways... :-/

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...