zaterdag 18 april 2009

TEEK!

Daarnet tijdens het TV kijken de akelige ontdekking gedaan dat er een klein, plat spinachtig ding op mijn kamerjas kroop. Jeukende beten op de benen die nijgen naar vlooienbeten doen daar niet veel goed aan. Gevolg: paniek!
In speurzin doorheen het huis kruipen resulteerde in een tiental van die kleine smeerlapkes die (naar ik hoop) dood op de vloer lagen. Gevolg: méér paniek.
Alles pletten om zeker te zijn dat alles dood is en daarna met de stofzuiger alle vloeren en verdachte zwarte stipjes te lijf gegaan.

Verdachte No 1: Guenhwyvar!!!
Uw kat mag nog zo lief en proper zijn, de smeerlapperij dat ze mee in huis durft brengen grenst aan het ongelofelijke. Naast een bos wonen helpt ook niet veel. De pipet tegen teken en ander ongedierte ligt klaar op de vensterbank, morgen zal ze eraan geloven.

Ik wil geen ziekte van Lyme en mijn zwangere vrouw heeft daar al hélemaal geen behoefte aan.

1 opmerking:

Bossie zei

Ge kunt een kat zonder problemen 'insmeren' met een product tegen teken en andere vieze beestjes.

Bij den hond van mijn ouders, die daarmee wekelijks 2x gedurende 2u naar den bos trekken en dien daar zijn ding laten doen, is't zo dat als dien ingespoten is met da product dan heeft dien geen enkele teek of ander beestje meer...

Misschien een oplossing? :)

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...