donderdag 31 januari 2008

Carnaval vlaaikes

Ze zijn er weer! Het carnaval seizoen is weer aangebroken en onvermijdelijk volgen er dus ook de overheerlijke carnavalvlaaikes!


De beste blijven toch die van Putte en omstreken (pruimen of abrikoos). De Schoofzak heeft die vanaf dit jaar trouwens ook! Vroeger hadden ze de versie uit Wolfsdonk (kleiner, minder gelei en op mekaar geplakt), nu dus de originele. Die zijn groter en ook apart te eten (2 voor de prijs van één). Wegens gebrek aan online info omtrent het gegeven heb ik dan maar zelf rap ne foto genomen en online gezwierd.
Vergeef me de nostalgie maar 't is iets waar ik mee ben opgegroeid. En ze zijn maar gedurende een zéér korte periode verkrijgbaar.

1 opmerking:

Cora zei

Hmmmmmm... Ben opgegroeid in Grasheide, woon nu in Hasselt. Elk jaar rond deze tijd denk ik terug aan de carnavalvlaaikes. Mocht je ergens een recept vinden. Méér dan welkom! :-)

Darktide: The Miniatures Game

Aangekondigd door Warhammer, een "bordspel" adaptatie van het Warhammer 40,000: Darktide videospel. Normaal ben ik daar uiterst e...