dinsdag 1 januari 2008

Het kon niet uitblijven, in navolging van enkele lichtende voorbeelden (Sam, Jer) dan toch eindelijk: mijn eigenste blog!
Nu kan ik de gehele wereld verblijden met mijn totaal niet-boeiende leventje dat hoofdzakelijk bestaat uit LARP-en, roleplayen, nutteloze zaken als comics en film en nog allerhande ongein als werken enzo.
Vanwaar die vreemde naam toch weer (hoor ik u denken - ja U daar!)... wel ik beschouw het leven als een nimmer aflatende strijd waar elk moment van vreugde gegarandeerd opgevolgd wordt door een donkerte van jewelste. Maar zelfs de diepste duisternis resulteert telkens weer in een prachtig ochtendgloren. Zoiets dus.

Manticore, 'ons' LARP project dat al aan zijn vijftiende (!!!!) editie toe is en waarvan ik er als crew reeds 4 (en nog wat mini's) mocht meemaken, nadert weer met rasse schreden (nog zes weekjes en dit terwijl de vorige nog maar een anderhalve maand geleden was!) dus verwacht een hoop gezwets hieromtrent de eerste weekjes!
:-)

Grtz
V

3 opmerkingen:

Sam zei

... wel ik beschouw het leven als een nimmer aflatende strijd waar elk moment van vreugde gegarandeerd opgevolgd wordt door een donkerte van jewelste. Maar zelfs de diepste duisternis resulteert telkens weer in een prachtig ochtendgloren.

Prozac kerel. Ik kan het aanraden. Clears that shit right up.

Sam zei

En die anti-anonieme reacties toestanden zijn irritant! Ik heb al drie keer jsspuq moeten intikken :)

Jeremy zei

Jeuj, heb je blog ontdekt en direct een link gemaakt op mijn eigen blog :-)
Welkom to the blogosphere :-)

'k vind u idee van foto van de week/maand wel goed. 'k ga zien of ik dat zelf kan volhouden :-)

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...