woensdag 26 juni 2024

White Dwarf 500

Aan een schappelijke prijs gevonden op Evilbay want de pre-order was al na enkele minuten uitverkocht. Waarom dan als pre-order zetten? Kunnen ze dat niet gewoon bijdrukken? Het is papier! En ook de beloofde lancering bleef uit (uitverkocht ja).


Ik heb er géén nier voor moeten verkopen (je hebt er toch maar eentje nodig), en gelukkig maar want buiten wat speelkaarten voor een varia aan Warhammer games om als Grombrindal (Thé White Dwarf) te spelen zat er niet veel extra bij dit jubileumnummer. Toch blij dat ik 'm op de kop kon tikken want ik koop al ettelijke jaren sporadisch losse White Dwarf nummers, afhankelijk van de spellen die erin staan (Blood Bowl, Warhammer Quest, Warhammer Underworlds, Kill Team, ...) én de extra's die er soms bij zitten.


Ironisch genoeg kon ik de nieuwe versie van Grombrindal dan weer wél op de kop tikken via de officiële Warhammer webshop, samen met nog wat los spul dat al een tijdje op het boodschappenlijstje stond (Nuln Oil FTW). Rare jongens die van Warhammer! Volgens mij snuiven ze daar soms iets te veel aan hun eigen verf.

Geen opmerkingen: