maandag 4 maart 2024

Update!

Voor die paar volgers die het zou interesseren: een lente update!

Ik doe al een paar maanden hetzelfde werk in 't Stad en dat valt reuze mee.

Fien is eind '23 gestopt met de winkel en werkt nu ook in loonverband, en ook dat valt reuze mee. Al moeten we nu naar een andere bakker voor ons dagelijkse brood en pateekes.

Met de kinders gaat, buiten wat beginnend puberen (vooral de kleinste), alles geweldig.

Mijn schoonmoeder gaat door een mindere periode, maar daarover ga ik hier niet uitweiden.

Mijn wagen was door de controle.

En verder speel ik af en toe D&D of een bordspelleke en drink ik soms een pintje. Of vijf. 

Het gaat alleszins een pak beter dan deze periode vorig jaar. Wat was mich dat zeg (en niet alleen dat ongeval + gevolgen). Never again.

Al dat positivisme vervult mij dan weer met een overklaarbare existentiële angst. Want het kan alleen bergaf, al mag het plateau nog even zo blijven duren. These are the good times people!

Geen opmerkingen:

Darktide: The Miniatures Game

Aangekondigd door Warhammer, een "bordspel" adaptatie van het Warhammer 40,000: Darktide videospel. Normaal ben ik daar uiterst e...