donderdag 30 mei 2019

Return to Hoth - part X

Vervolg van de Hoth Campaign op de vooravond van Hemelvaart, want we hebben de dag erop toch allemaal verlof. Keizer Ken haalde het onderste uit de kan (en zelfs dat wat onder het onderste zit) om nog een keer finaal uit te pakken en dat is hem gelukt... weliswaar ten koste van een groot deel van het spelplezier van de rebellen.
Een waanzinnige combinatie van kaartjes, upgrades, influence en hidden agenda's waar enkel hijzelf nog aan uit kon en die hem de hele missie lang korting gaven (-3 op alle hunters!) of onze speciale powerkes teniet deden. Tof!

Toen was Bjorn zich nog van geen kwaad bewust...

Laatste story mission!
De nederzetting waar we ons verschuilden bleek ontdekt door het Keizerrijk dat, onder leiding van de gehate Generaal Sorin, een massieve aanval uitvoerde op de weerloze bewoners. Aan ons dus om de aanval af te slaan...


Aanvankelijk leek alles onder controle, ondanks een zware tank en Generaal Sorin zelve op het veld konden we de Keizerlijke troepen de baas.


Maar dan kwam alles tegelijk op de map: Een Rancor, Jabba the Hut zelve, een hoop Weequay piraten, BT-1 en dan nog wat. Die nederzetting was ten dode opgeschreven. Het enige wat ons nog restte was Sorin en Jabba van de map te vegen om de Keizer influence te ontnemen en kistjes te grijpen.


Die tactiek werkte, plus de missie duurde niƩt tot in de vroege uren want we deden maar liefst 3 uur over 3 rondes, en de missie had maximaal 7 rondes.
Dan maar shoppen en respeccen alvorens de finale aan te vatten van de campaign.

Final shopping spree

Als we ooit een datum vastgelegd krijgen staat volgende keer de grote FINALE op het menu...

Geen opmerkingen: