zondag 20 mei 2012

Ziek weekend

Zoals voorspeld moest er dit weekend uitgeziekt worden, en dat plan beschouw ik slechts als half geslaagd. Overdag alles onder controle, tegen de avond leek alles zelfs helemaal OK te zijn met een beetje schorre keel, maar dan sloeg het virus telkens onverbiddelijk toe. Zwaar ontstoken keel (kan me niet herinneren dat die ooit ZO zeer deed, alsof er duizenden naalden insteken) en een geïrriteerde verstopte neus. Zelfs de vele tassen thee met honing en strohrum hadden absoluut géén effect.
De minste inspanning gaf ook een enorme terugval (duizelig, instant vermoeid, hoesten, pijn...).
's Nachts en vooral 's morgens bij het opstaan er het ergst aan toe.

Door het ziek zijn hebben we ook nog eens Quondam gemist (zaterdag én zondag in Berlaar om de hoek dus) terwijl ongeveer iederéén die ik ken daar naartoe geweest is. Lars had het anders wel leuk gevonden. Van de voorspelde regen en onweersbuien NIKS te merken buiten wat gerommel in de verte.

Afwachten wat morgen vroeg zal brengen maar ik gok nu al op: meneer doktoor.
EDIT: het was madame doktoor maar verder bleken alle voorspellingen te kloppen.
Zware ontsteking van keel en hoofd, oor net niet aangetast. Het zat ook nét niet in mijn longen. Antibiotica en rusten. Voordeel: toch nog een lang weekend al merk ik er niet veel van in bed!

Toch enkele sfeerfoto's:



Zombie Mode: Initiated

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...