dinsdag 13 mei 2008

Windiana Wones

Naar aanleiding van de nieuwste film (met Bompa Jones ondertussen) spelen ze zowel op VT4 als BBC1 de eerste 3 films op rij (één per week gelukkig). Om één of andere reden heb ik steeds moeite om wakker te blijven bij die films. Of dat aan mij (ouwe zak) of aan de films zelf ligt laten we even in het midden.
Raiders of the Lost Ark heb ik opgegeven toen ik ongeveer drie vierde ver was (vaakskes), Temple of Doom heb ik (met veel moeite) uitgegeken wegens fantastisch.
Maar er komt een nieuwe film zegt u? Tenzij u de voorbije maanden in outer space hebt doorgebracht en nog van niks weet: Hey! Trailerke!

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...