vrijdag 16 mei 2008

Shopping Spree

Vandaag heb ik m'n zaterdag mogen verwerken (gisteren getravakt) dus het was hoog tijd om nog eens naar Leuven af te zakken om de obligate dosis comics op te halen.
Ik blijf me verbazen hoe weinig abonnementen ik nog lopen heb: 3 X-Men comics en 2 issues van X-Force lagen klaar, de buit van een tweetal maanden. Ergens wel positief natuurlijk (geld en bouwen enzo).
Tevens nog eens de JJ binnengewandeld om de nieuwe Isobel Campbell & Mark Lanegan aan te schaffen en wat zie ik in de rekken staan? Een nieuw ALBUM van de Presidents of the USA! Direkt meegenomen die handel en opgezet tijdens de terugrit. Tis een leuk plaatje. Ik heb me niet geërgerd, ondanks een overvolle autostrade en randdebielen op de weg. Dus het wérkt!

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...