dinsdag 20 mei 2008

Boete

Het was lang geleden maar het is eindelijk weer eens zover: ze hebben me weer te stekken gehad. 7 kilometer per uur te hard. 50 euro naar de verdoemenis. Ge vraagt u echt af waar ze mee bezig zijn om de burger constant weer azo te kloten.
Plaats van het gebeuren: Berlaar (alsof ik het nog moest zeggen, 't is de flitsgemeente van België). Het strafste van de zaak is dat ik wéét dat ze daar constant staan te flitsen (Itegembaan is een ware red zone) en ook daadwerkelijk op mijn snelheid lét!!!!!!
Maar ge ziet: één zwak moment is genoeg, zoals bij zovele dingen. En zelfs al was het niet zo, ge kunt toch niks bewijzen en staat machteloos.

Langs de andere kant... ik ben blij dat het maar 50 euro is dat ik moet betalen en dat ze me niet ergens anders geflitst hebben want dan zou het een héél ander verhaal kunnen geweest zijn. :-)
Zie: ik word zowaar een positief mens!

Maar toch... 7 kilometer per uur. Djeeeeeeeeeezes. As ge niest en per ongeluk op uw gas duwt zit ge erboven. Da's misschien zelfs wat er gebeurd is. Wie zal het zeggen...
Mijn boetemeter staat op een 2/jaar. Kan aan gewerkt worden maar dat hebt ge niet altijd geheel zélf in de hand.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...