maandag 21 april 2008

Ochtendgloren

Vandaag een schitterende lentedag mogen meemaken, en de rest vd week belooft even zalig te worden. Ideaal om te verhuizen en ook niet onbelangrijk: dit weekend is het eveneens Caege!
Ik zit er mee gewrongen want zou liever in 't nieuwe huis verder doen (Fien heeft mij ook liever daar uiteraard - 't zou maar erg zijn) maar aangezien ik in december dankzij 't werk ook al een editie moest missen ga ik toch zeker gaan.

Deze nacht tevens een stroompanne gehad toen ik net in de hobbykamer aan 't inpakken was, en als resultaat ook nog een laatste keer kunnen genieten van een prachtige volle maan boven Itegem. De Nete en omliggende weilanden badend in een blauwe gloed. In de verte waren Hulshout (matige gloed) en Heist-Op-Den-Berg (mottige oranje lichtgloed) duidelijk te situeren, wat een mens doet nadenken over wat de lichtpollutie genoemd wordt. Met zo'n volle maan is er trouwens bijna geen licht nodig want ge ziet even duidelijk in 't donker mits de ogen eventjes te laten aanpassen.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...