zondag 27 april 2008

Caege

De vierde zit er alweer op. Ik zou willen zeggen dat hij fantastisch was, maar dan zou ik liegen. Te weinig plot, te veel bash. De luttele roleplaymomenten die ik heb beleefd werden telkens abrupt afgebroken omwille van: méér bash! En de ondode verschrikkingen waren een beetje overpowered ten opzichte van de veel zwakkere spelers (wij deden maximum 1, zij 4 of meer), wat een apathie opriep (waarom er componenten en moeite insteken als 't toch bijna niks doe). Spelleiding was verrast dat we verloren tegen den dikke überlich en zijn geestenbende. Duh.

Toch was het géén slecht weekend, integendeel! Ik heb m'n lege batterijen kunnen opladen en eens nodig kunnen ontstressen na de voorbije hectische weken. Het weer was zalig, de drank vloeide rijkelijk (maar niet overdadig). Vroeg in bed (en dat op life, loog ook wel aan gebrek aan plot 's avonds). Veel muggen en een beerlucht op vrijdagavond droegen bij tot de sfeer en brachten Moersland nog méér tot leven. En de medespelers zijn altijd leuk om terug te zien (dat is ook meteen de reden dat ik naar Caege V zal gaan, niet het scenario).

Ook lang geleden dat ik nog eens met schrik 's nachts achter een boom heb gezeten terwijl de ondoden u op enkele meters passeren.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...