maandag 10 maart 2008

Boer

Vandaag bij nen ouwen boer op zijn erf in Balder (of all places) langsgeweest omdat zijne tv het zogezegd niet zou doen. Het concept "herlaadbare batterijkes" was hem totaal onbekend. Ook het begrip "persoonlijke hygiëne" was de mens iets té modern om aan mee te doen.
Ik heb geprobeerd met hand en tand uit te leggen dat hij "nief pillekes" in zijn afstandsbediening moest steken en dat dan alles terug zou werken, maar het bleek te moeilijk voor de Balderse boer. Hij bleef bij hoog en laag beweren dat zijne "televies nimee masjeerde". Toen ik op het punt stond me kwaad te maken heb ik de zooi ingeladen en ben verder gereden want mijn tijd is té kostbaar om te verschijten op één of ander erf.

Boeren... zucht. 't Is een uitstervend ras.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...