zaterdag 1 maart 2008

Antwaaarpe

Gisteren me nog eens aan een trip tot in Antwerpen gewaagd en ik heb het me weeral wreed hard beklaagd. Een regelrechte klotestad is het (met de wagen).
Zondag heb ik echt wel hoerechance gehad met een plekje om de hoek, ditmaal stond alles VOL. En niet alleen de straat van de Outpost, ook alle omliggende straten, blokken, wijken... NERGENS was nog één plek te vinden. Uit misérie ben ik op de Kaaien moeten gaan staan (na een twintig minuten ronddobberen in de regen met een zicht van 10%), waarna me een wandeling van nog eens 20 minuten wachtte door weer en wind (en 't was me een KUTweer). En daarna nog eens terug ook.
Op de terugweg bleek ook de snelste route (weer) opengebroken waardoor ik een kwartier langer door de straten van Antwaarpe heb mogen klooien (langs Kaaien, haven, weetikveel waar ik ben gepasseerd). Een geluk weet ik nu min of meer de weg (dankzij service centers die ik af en toe aandoe voor 't werk).
NOOIT MEER heb ik me voorgenomen. Of toch niet tot de volgende set Heroclix uitkomt... ;-)
Over de sets later meer, nu ben ik nog té krikkel. Ze zijn trouwens bon kan ik al melden.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...