donderdag 21 februari 2008

Secret Invasion

In de pagina's van Marvel is het tegenwoordig oorlog...
IEDEREEN is een Skrull! Of toch bijna...

Vandaag een bestellingske in de bus gehad van Amazon met daarin oa Avengers: The Initiative (logisch vervolg op Civil War) en The New Avengers: Illuminati. Deze laatste geeft een proloog op hét comics event van 2008 (zoals ze het daar zelf noemen). Ofwel wordt het top ofwel totaal flop. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, ik weet nu al dat ik me dood ga ergeren als de continuïteit in het gedrang komt. X blijkt een Skrull ondanks dat hij of zij al jaren meedoet met de good guys. Het zit eraan te komen. Zucht.
Ook Heroclix springt mee op de Skrulltrein met de release van een Secret Invasion expansion deze zomer... Weeral: kan goed worden, kan ook totaal overbodig zijn.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...