dinsdag 26 februari 2008

Panasonic

't Was weer de traditionele halfjaarlijkse produktvoorstelling van Panasonic, ditmaal ver achter La Louvière (Frammerie als ik me niet vergis), zo'n anderhalf uur bollen. De eerste maal met Stereorama voor mij.
De produkten zijn in feite bijzaak op zo'n avond (al moogt ge dat niet hardop zeggen), wat écht telt is de catering... en die trok werkelijk op geen klo-ten.
Nochtans werd de avond goed in gang gezet met champagne à volonté en halve kreeftjes, hetgene zich vlotjes liet eten (een mens krijgt steeds zo'n schuldgevoel na het binnensteken van een babykreeftje). Maar wat daarna kwam was gewoon schandalig. Ellenlange wachtrijen voor het buffet om dan vrolijk te horen (int gebroken Waals): "sorry, tes op, aan d'ander buffet is nog wel wat over". Niks gegeten tot negen uur en dan zoiets. Eens aangeschoven aan 't ander buffet bleek dan dat ook daar alles op z'n einde was. Het was dan ook nog eens een soort paling vol graten die niet te vreten was.
Uiteindelijk nog een gegratineerd oester(ke) kunnen scoren en een mini kippeboutje. we zijn beter gewoon.

Gelukkig stond er ook een stand van Johnnie Walker, alwaar ge de Black Label kon degusteren! Ne Waal probeerde me in vloeiend Frans uit te leggen hoe deze gemaakt werd, welke single malts erin werden verwerkt maar ik verstond er de ballen van (en heb hem dat ook zo in 't Frans proberen duidelijk te maken). Waarop hij me zei dat hij geen woord Nederlands sprak. De connard!

't Is dus uiteindelijk een mengeling van champagne en whisky geworden, zodat de terugrit redelijk chill verliep (ik was passagier tot in Lier).

Er stond tevens een soort sledgehammer-elektronische DIY opstelling om te laten zien dat het scherm 1 joule kon incasseren. Daarvoor diende op een knop te worden geduwd, waarna een loden bol op het plasmascherm inbeukte. Lachen!
Na vijfmaal drukken verzocht een Waals hostesske me vriendelijk verder te gaan, want dat was ook niet de bedoeling. Pussies! Ik ben er zeker van dat ze 't scherm kunnen weggooien na 1 avond. De liegebeesten!

O ja, over Panasonic zelf: alles wordt béter en goeikoper! Voila.

Hopelijk binnenkort naar Yamaha (de produkten zijn ni goe maar de catering des te beter). 't Is den Duits die dat daar regelt (ze subfoofer). Hilarisch die mannen!

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...