donderdag 3 januari 2008

Shopping Spree

Na het obligate bezoekje aan het Besloten Land bleek de comics opbrengst bijzonder mager:
-Uncanny X-Men 493
-New X-Men 45

2 comics op een maand tijd. De nabestelde andere delen van Messiah Complex waren nog niet binnen, en ik vermoed dat ik ze op mijn buik zal kunnen schrijven. Mijn portemonnee en ook Fien zijn maar al te blij met de weinige reeksen die ik momenteel nog volg (het is ooit anders geweest).
Dankzij de kadobon ook op de kop getikt: trade paperbacks!
-New X-Men: Childhood's End (terugkeer van Magik en Belasco en aanloop naar Messiah Complex met hordes demonen en übercool artwork)
-The Legend of Drizzt book V: Streams of Silver


Messiah Complex is eindelijk nog eens een epische verhaallijn à la mid-jaren '90 (spijtig genoeg wel nen crossover met andere X-titels waardoor ik enkele delen gemist heb dus) waarbij ik voor de verandering nog eens uitkijk naar de vervolgen. Vandaar dus ook de ontgoocheling van maar twee comics deze maand.

Daarna vreemd gegaan in de FNAC en nog enkele stripverhalen opgeladen waarvan een geinig piratenverhaal van Ratafia het meest noemenswaardig is. Normaal geef ik géén 10 euro aan een stripverhaal uit maar hiervoor maak ik even een uitzondering.

Twas dan ook nog eens den EERSTE dag van de stinkende kaksolden dus Leuven was werkelijk overspoeld van de nitwits. Gelukkig was Fien erbij om de last draaglijk te maken. ;-)
Ook nog nen pull gekocht in de... eu effe vergeten waar ook weer. Twas ne groene.

2 opmerkingen:

Sam zei

Geen 10 euro aan een strip? Aan Ratafia zou ik dat ook niet geven.:)

Vince zei

Zegt de stripjunkie! :-))

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...