zaterdag 26 januari 2008

Freddy vs Jason

Twee woorden: bloed en tett'n!


Deze slasher dateert al van 2003 maar heb hem pas deze avond gezien (weeral op Kanaal 2 in het té foute Cult Night Special met Vlaamsche über-yuppie Janneke Verheyen). Het was weer wat ik ervan verwachtte. Niet meer, maar zeker ook niet minder. 6/10 vanwege de toch wel originele manieren waarbij mensen om zeep worden geholpen.

Eind februari komt er een Horrorclix action pack uit van New Line Cinema, met daarin... Jason vs Freddy! Hopelijk wordt het de moeite. Alien vs Predator heb ik aan me laten voorbijgaan (hoewel fun om mee te spelen) maar deze ga ik me wel aanschaffen denk ik (te zien wat de extra's worden - maps, victims, 3D-objects).
Jason blijft eeuwig cool. En Freddy ne spast.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...