Na de eerste games de continuïteit verder gezet met Quest 3: The Shepherds. Oftewel dorpelingen redden uit een door zombies onder de voet gelopen dorp! Medium difficulty, dus dat zou moeten lukken en jawel, succes met slechts één dodelijk slachtoffer: Anne de non die een kamikaze aanval uitvoerde op een nercomancer die bijna ontsnapt was en daardoor in een zwerm zombies terecht kwam. Haar plaatpantser mocht niet baten. Twee abominations tegengekomen waarvan eentje opgefikt met drakengal.
Bedenkingen: Fatties vormen in het begin toch een beetje een probleem als niet iedereen daar iets kan tegen beginnen, en ze komen met vrij veel.
Vaults vormen handige sluipwegen overheen het bord, en verlagen zo de moeilijkheidsgraad.Pantser kan wounds tegengaan maar dat kan erg vlug fout aflopen (vraag maar aan de non).
Silas de elf is een BEEST met afstandswapens, zeker gecombineerd met herrollen.
Ondertussen ook de tutorial gespeeld (Danse Macabre), die toch iets minder tam bleek dan gedacht. Voor de verandering met enkele survivors uit de optionele Artist Boxes (Kopinski Brothers). Fatties in het prille begin zorgden weer voor een beetje stress, maar het ontbreken van necromancers en abominations maakte het een makkie. Een triple spawn op de groene spawn zone net voor de exit deed de adrenaline van onze helden ook weer de hoogte ingaan, maar niks dat de orcish crossbow niet af kon. De tovenaar is weggezapt via de teleportatiecirkel...
The Blackheart, taaie necromancer!
En als er iemand zin heeft om de campaign verder te zetten (medium of hard): laat maar weten! Er is ondertussen een officiële expert mini-campaign gepost ook (Places of Interest).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten