donderdag 5 maart 2015

Bones II

De Kickstarter liep af rond Halloween 2013, pas deze week geleverd vanuit de US of A. Containerschip had een beetje vertraging vanuit China. Buiten dat ik nooit nog iets van meer dan 20€ van ginder bestel ga ik daar weinig woorden aan vuilmaken. Of wacht: afzetters van de douane!

De basis doos bevat echt wel geschift véél plastic miniaturen. Of ik die ooit allemaal ga gebruiken of schilderen... Laat ons zeggen dat de kinderen op de meest overbodige of lelijke kunnen oefenen als ze interesse hebben.
De add-ons waren eigenlijk overbodig... al heb ik nu wel een plastieken kraken die ik nog ineen moet plakken en schilderen... en mouselings voor de kinders.


Ze waren ook zo vriendelijk er een zak basiskes bij te doen. Sympathiek!

Maar als er nog een Bones Kickstarter zou volgen ga ik er toch vriendelijk voor bedanken.

1 opmerking:

Jeremy zei

bij mij weerhoudt het niet versturen vanuit EU mij ook om in te gaan op sommige kickstarters. Echt schande hoeveel extra ge soms moet bijbetalen.

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...