vrijdag 9 augustus 2013

Krosmaster

Le Krosmaster est arrivé!


Eerste indrukken:
*Het ziet er allemaal zo MOOI uit! Ik wist dat het prepainted plastic was maar dit niveau had ik niet verwacht. De figuren zijn ook een pak groter dan eerst gedacht.
*De regels lijken vrij simpel, geweldige tutorials die je gaandeweg de basics leren.
*Leuke freebies, al had ik op de extremely limited figuren Nox of Coultard gehoopt. Helaas pindakaas. Maar zo zijn we ook tevreden, hoor!
*Geen invoertaxen wegens verstuurd vanuit l'Europe! Jochei!

Ik had Lars mijn dubbele LE figuur geven om mee te "spelen". Na welgeteld een halve minuut was het hoofd eraf, om een idee te geven dat ze toch vrij fragiel zijn! En Lars is nu niet meteen de meest brute kleuter die ik ken, dus best buiten bereik van kinderen bewaren. Het spel is dan ook 14+.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...