zaterdag 5 mei 2012

Galactic Guardians

De nieuwe Heroclix set was alweer een tijdje uit, maar ik was nog niet tot in de Outpost geraakt om mijn bestelde CASE op te pikken... Tot gisteren dus. 1 volledige case (16 boosters + 2 super boosters), 1 gedeelde gravity feed (12 mini boosters), prize support (door een "foutje" van de distributeur mochten we die zélf betalen, maar ik was al blij dat de prijzen er dit keer waren) en 2 x marquee figure (Supernova, ook zelf te betalen). Het is dat de Outpost veel moeite doet voor de vaste klanten... Niet dus.


Eindconclusie: gewéldige set en méér dan blij met wat er in de case zat. Op de super rares na een volledige set (alle commons, uncommons en rares), met als hoogtepunten: SR Thanos (win!), CHASE Thanos (triple win!!!), SR Gladiator...
En uit de super boosters: Master Mold (!!!) en Celestial Ziran The Tester. Die colossals zijn écht wel imposant!
Mijn SR Stranger heb ik kunnen ruilen tegen een SR Medusa met Rik. Hij had ook nog een Galactus dubbel. Kwam dat even goed uit: gekocht voor de prijs van 1 super booster (online staat die astronomisch duur).
Ook uit de gravity feed de volledige set van 10 figuren kunnen halen!


Achteraf 800 punten multiplayer met de Galactic Guardians, Infinity Watch, Movie Avengers, Inhumans en... misplaatste DC van Michel. De vonken vlogen eraf. Thanos die eventjes 7 penetrating damage doet op Nova... Auw! En Rocket Raccoon die de Nova Helm op zet en daar niets nuttig mee doet.


 Nog enkele foto's van de set:


Ik heb maar besloten de volgende sets volledig te skippen (Movie Avengers en Movie Batman). In juli/augustus komt de volgende volledige set alweer uit (Chaos War). Eerst afwachten of die de moeite gaat lonen...
Het is er een béétje over dit jaar. :-/

Anekdote: op de terugweg naar de kaaien werd ik even lastig gevallen door een enthousiaste gekleurde medemens die kost wat kost wou weten waar ik dat vuurwerk gekocht had... Ik ben maar gewoon verder gegaan.

1 opmerking:

Sam zei

Dieje Galactus man. Fok. :)

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...