zondag 20 december 2009

Weekend

Onze Lars is al enkele dagen niet zo goed (feitelijk van vlak na zijn inentingen door Kind & Gezin), hetgeen resulteerde in spauwen en diarree (ik begrijp nu uw term projectielkakken, Tomme). Maar ondertussen is hij gelukkig al een beetje beter...

Dit weekend bracht: Werken op zaterdagvoormiddag. Passen op mijn ziek zoneke. Roleplaysessie op zaterdagavond (zie eerder). Uitslapen (!!!!) op zondag. Massa's sneeuw. En een dubbel verjaardagsfeestje (Lars 3 maanden, ikke die morgen ook nog een béétje ouder word) zonder ouders of grootouders door diezelfde sneeuw.

Toch al bij al een leuk weekend, ondanks de ongemakken.
Van mijn fantastische vrouw kreeg ik dit:

1 opmerking:

Chaotic Dutch Weirdo zei

vandaag pas echt las ik dus: GEFELICITEEEEEERD

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...