vrijdag 27 november 2009

Heroclix

Hammer of Thor, de nieuwste Heroclix set na ongeveer een dik jaar windstilte (en onzekerheid over het voortbestaan ervan) is dus blijkbaar gelanceerd. Zoals verwacht massa’s Thor-gerelateerde figuren die mij niet echt interesseren aangezien ik géén fan ben van de dondergod (de Marvel versie althans). Het Asgard thema is nog wel leuk, maar om daar een hele set mee te vullen? En de leukste figuren zijn – alweer – super rare en dus pokkeduur.

Tussen al dat Ragnarok geweld vielen mij echter enkele bijna verloren gelopen figuurtjes op: The Guardians of the Galaxy! En wel die personages die nog ontbraken om het volledige team samen te stellen! Laat dat nu net ook één van m’n favoriete lopende reeksen bij Marvel zijn.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik ben weeral gezwicht voor het plastiek en heb een handvol figuurtjes online besteld. Binnenkort een kick-ass Guardians team… in de vitrinekast.

Hammer of Thor: Starlord, Bug, Rocket Raccoon, Moondragon, Phyla-Vell, …
Vorige sets: Adam warlock, Gamora, Vance Astro, Mantis, …

Nu nog een kans vinden om er daadwerkelijk mee uit te pakken… Moet ik dan toch nog eens het verre Antwerpen opzoeken in een niet nader gedefinieerde toekomst?

1 opmerking:

Anoniem zei

Moet gij ni perse tot in Antwerpen geraken zene. Ik heb ook al een tijdje goesting om nog eens een spelleke te doen, en dan is hulshout of Lier al goe genoeg.

gr,

Stefan

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...