maandag 17 augustus 2009

Oostende

Eerste weekend van de conjée in Oostende vertoefd met mijn twee schatten. Hoe dat kwam: Ik had mijn ouders beloofd nog eens te komen filmen voor de murga en toen bleek dat ze in oostende optraden (Paulusfeesten) hebben ik, Fien en **** er dan maar een weekend van gemaakt (zaterdag-maandag).

Hotel: Albert II, zogezegd oudste hotel van Oostende middenin de drukke winkelstraat. Driesterren maar wat mij betreft maximum 2 waard. 1 voor de ligging (vlakbij alles én de zee) en 1 voor de ultra trendy ontbijtzaal. Maar daar stopt het dan ook wel. Ons piepkleine badkamertje kwam recht uit een foute japanse horrorfilm.

Dankzij de Paulusfeesten was het ook superdruk (zomerperiode anders al erg genoeg). Normaal erger ik me dan rot, maar dat viel allemaal goed mee deze keer. Zalig weer, ambiance en lekker eten. En cocktails ook.

Het was weer té vlug voorbij, maar de gedachte dat de vakantie nog maar pas begint helpt ook wel.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...