zondag 10 mei 2009

Saga

Net terug van alweer een zalig weekendje LARP in Bel bij Geel. Figureren op Saga VIII getiteld "Verraad". Een nieuw scenarioteam waardoor ik twijfels had die allemaal werden weggeblazen gedurende het weekend zelf. Bravo, doe zo voort. Volgende keer kom ik zéker terug, met uitzondering van het najaar (rara waarom).

*Dorsorai scribent die droomde van de vrijheid (brave bla rol samen met de mensen). Weet ni offem daadwerkelijk is kunnen ontsnappen, de plannen waren anders gesmeed.
*Assassin die achter één van de priesters werd gestuurd. Ik speel niet graag nifty cunning and devious rollen maar blijkbaar gaat dat me wel goed af. Iedereen was volledig mee en had het 'doelwit' geen smerige rune of spreuk op zich gehad was die nu dood geweest. Goed voor de speler in kwestie wel. De priesters vonden m'n verhaaltje zoooo meelijwekkend dat ze een dik goud geïnvesteerd hebben om een geitenkwekerij te beginnen. Ik had bijna gewetensbezwaren. Bijna.
*Kasimir, oftewel Huis Kasimir zelve. Beste rol EVER!!! Niks zo goed als baas spelen van de keukenploeg. De ganse dag geboeft, gezopen en de vrome uitgehangen dat het geen naam had. Merci eh mannen, 't was echt fun.

De foto's volgen later (300+ genomen, nu eerst shiften en dan uploaden).

1 opmerking:

Bossie zei

moehahahahahhaa :)

ikke hier thuis met ne mega smile :)

merci vinnie, lovendere woorden zijn nooit gesproken!

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...