zondag 31 mei 2009

Roleplay

Vandaag weer een sessieke Age of Worms (aka "Maztica") achter de kiezen. Zonder Steven want die had Avatar dingen te doen. Ken met een nieuw personage (mentor van eerdere druid).

Hoe hij er is in geslaagd was iedereen een raadsel, maar VIER natural 1'nen na mekaar is gewoon té fout. Bijna onmogelijk, het tart de wetten van de probabiliteit. En toch heb ik ze met m'n eigen ogen gezien. Tweemaal 1 met een D20, éénmaal dubbel 1 met 2 D10'nen. 60% van al zijn rollen die namiddag waren 1.

Ook weer té veel boef voorhanden. Twee decadente taarten, drie zakken chips, snoep (zuur berekes, rode neuzen, abricozekes) en pakken koeken. En dan nog wat appels en peekes.

Qua verhaal was 't vooral een "plan-sessie". Veel zever, verhaal opbouw en rollenspel. Met op het eind een piekmomentje toen er twee Ankhegs uit het niets van onder de grond kwamen en honger bleken te hebben. Wat wilt ge met zo'n berg eten op tafel.

3 opmerkingen:

Jeremy zei

misschien toch iets met uw roleplay kamer?
't wordt tijd dat ik eens daar ga spelen ;-), ik zal die kamer un-jinxen :-)

Vince zei

Neenee... It's a Ken thing...

Bij u ist toch hetzelfde? ;-)

Jeremy zei

das waar, maar hij jinxt mijn dobbelstenen niet, want ik unjinx die meteen :-)

Plus, als ik de Ken steun met 'The Force' rolt hij toch niet zo slecht :-)

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...