dinsdag 12 mei 2009

Dienstmededeling

Vandaag ben ik er eindelijk terug in geslaagd toegang te verkrijgen tot de zustersite van Mistral's RPG site waardoor ik de twee dus kan samenvoegen en wat meer content online kan zwieren (fotokes anyone??). Vroeger was die webspace 'the Elvis Brotherhood' en later zelfs een host voor zelfgemaakte Neverwinter Nights modules. Niet meer dus.
Binnenkort eens wat kuisen en updaten, en dan online.

Hans wist me te melden dat Geocities (hosting onder Yahoo) er zou mee stoppen, maar voor zover ik kon nagaan bieden ze geen nieuwe free webspace meer aan. Vandaar blij dat ik terug toegang heb tot de reeds bestaande websites.
Het was slechts een kwestie van het paswoord te vernieuwen maar aangezien ik zo'n luierik ben heeft dat zo'n vijf jaar geduurd...

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...