zondag 9 november 2008

Weekend

De weekends worden drukker en drukker.

Gisteren stressen op het werk (voor niks zoals gewoonlijk). Daarna chillen op het trouwfeest van Ken en Annick (geholpen door meneer Glenn Fiddich). Leuk feestje met vele bekenden en vettige liekes.

Vandaag opgestaan met een droeskop die aanhield tot laat in de namiddag. Met Sam en de hele hoop een messenmakersexpo van 't BKS bezocht in Gembloux. Sam heeft namelijk zijn hart verpand aan de edele kunst van het messenmaken. Véél messen gezien. Schone messen. Maar ik vraag me af wie dat in godsnaam koopt? Criminelen? Psychopaten? McGyver? Een mes van 100 € om boter te smeren gaat mij een beetje te ver... Maar wie ben ik, nietwaar?

Morgen werrekendag want er zijn nog zotten die de brug niét maken (waarom hoor ik daar altijd bij?). Zaterdag dingen gepland... sorry jongens ik moet werken. Iedereen brugdag en toffe dingen van zin... sorry jongens ik moet werken. Bah. Ik werk om comfortabel te kunnen leven maar ik leef niét om te werken. Binnenkort dringend de dingen op een rijtje zetten en eens over de toekomst nadenken.

'k Heb het zagen in, ik stop ermee voor vandaag. :-p

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...