donderdag 2 oktober 2008

Digitalism

Het is dan uiteindelijk toch zover gekomen... We hebben een HD Digicorder van Telenet! Het contract met de duivel is rond, de ziel verkocht. Waarom vraagt u?

Ik heb nooit digitale tv gemoeten, ondanks (of net dankzij) het feit dat ik het al vanaf de start drie jaar geleden (is dat al zo lang?) verkoop en dagelijks opvolg. Ik ken het produkt en al de miserie errond.
Maar de huidige akties van Telenet waren iets té aantrekkelijk om links te laten liggen. Dankzij de Funky Shake (what's in a name) betaal ik 3 € minder per maand voor internet voor dezelfde snelheid én 10 gig méér download volume (Comfortnet XL) én krijg ik ook nog eens de huur van de HD Digicorder erbij. Vandaar dus.

En het beeld is echt wel subliem (zelfs "maar" component wegens TV al verouderd en geen HDMI ingang), zeker de HD kanalen.

2 weken gratis Prime én SCI FI Channel. De harde schijf zal rap vol staan, ernaar kijken doen we het komende jaar wel. >:-)

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...