zondag 17 augustus 2008

Weekend: Tuinfeest en rollenspel

Ik lijdt aan een chronisch slaaptekort. Dit is ongetwijfeld één van de drukste weekends in lange tijd geweest (Manticore buiten beschouwing gelaten, en dan nog).

Het Tuinfeest bleek een succes. Iedereen is tot drie keer toe z'n bord (en zichzelf) gaan volproppen en de sfeer zat goed. Ook ongelofelijk veel chance gehad met het WEER.
Teveel kadootjes gekregen (merci allemaal!!!!), maar te weinig bij de mensen zelf aan tafel kunnen zitten voor een frisse pint en een goeie babbel want teveel werk en andere verplichtingen. Alleman ging ook ineens gelijktijdig naar huis (rond middernacht). Het was gedaan voor ik er erg in had en toen was het ineens half drie en zat ik er nog alleen met Rob en Sven.

De dag erna weer op rond acht uur voor de opkuis die ook weer een halve dag in beslag nam. Om drie uur arriveerden dan de spelertjes voor het al zevende deel van de Age of Worms campaign... in de tent! Want: a tent is a terrible thing to waste. En er is geschift veel plaats.
Gelukkig voor ons was er nog een berg food over van de dag ervoor, hetgeen resulteerde in alwéér een vreetfestijn.
Ken speelt nu een aanhanger van Tymora (godin vh geluk)... Ik heb nog nooooit zovéél enen (1) weten gooien als in deze sessie. Ik geloof dat één op de drie worpen een 1 gaf. Self-inflicted wounds, gebroken (magische!) wapens, omgeslagen voeten, in afgronden vallen. 't Was haast slapstick. Maar het ging ook wel hard.
Gespeeld van half 4 tot half 3 's nachts...

En om half negen was ik alweer wakker, de rommel aan het opruimen.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...