donderdag 24 juli 2008

Secret Invasion - Heroclix & 't Stad

Gisteren de launch gemist van Secret Invasion (wegens te lekkere BBQ) dus vandaag de hitte en de drukte van 't Stad getrotseerd om aldaar mijn case op te halen. 't Was weer de moeite, ik zal u de details besparen. Ik ben zelfs zo ultiem slecht geweest me op de gehandicaptenparking te zetten vlak voor de Outpost met mijn vier pinkers op (dan moogt ge alles, getuige de honderden camions die in mijn weg stonden op weg daarheen).
De eerste booster is open en bevatte: SR Nick Fury, R Howard the Duck, E Clea (misses Strange), C Atlantean Warrior (met scheve speer) en C Power Pack meiske (naam effe kwijt).

Al niet slecht. Een verdere bespreking volgt later.
Eerste indruk: leuke sculpts, coole figuurkes maar ook wel wat foolishness (Power Pack, Howard the Duck? Ik bedoel... WTF?).

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...