zondag 10 februari 2008

Sunday bloody sunday

Het is véél te goe weer vandaag. Stef en Tine gingen naar de carnavalstoet te Herenthout loeren, een invitatie die ik met pijn in het hart heb afgeslagen om te kunnen werken aan Manticore. Maar het gaat me ni af, té goe weer buiten.
Manticore vordert gestaag, nog enkele dikke rollen uit te schrijven en de details op een rijtje zetten, maar we komen er wel. Denk ik.
Minder nieuws: Jerm had contact opgenomen met de Kluis en blijkt dat alles is volgeboekt tot en met vrijdagmiddag. Hetgeen betekent: pas van rond de middag spelkot inrichten, terrein opstellen. Berkenhof (huisje waar spelers slapen en eigen herbergje zullen inrichten) zal pas vanaf een 16u vrij zijn. We gaan weten wat doen. Positieve noot: ik slaap donderdag in eigen bed hetgeen betekent: minder moe als spel aanvangt.
Als afsluiter voor mijn geneut: een fotoke van ons Guennieke! (die is té schattig en dan staat er ook iets leuks in deze post :-)

2 opmerkingen:

Sam zei

Zeg zeun, dan vertrekken we pas de vrijdagnamiddag ofwa? En komde gij mij halen eigenlijk?

Vince zei

Ik zoek donderdag al wel vanalles te doen zodat we vrijdag al veel achter de rug hebbe.
En ik vertrek vrijdagMORGEN en ja ik kan u kome oppikke. Maar waarom voeren we dees conversatie hier en ni per mail? Tot vrijdag! :-))

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...