woensdag 13 februari 2008

Bouw: update

De gas is (wonderwel) in orde! Water wordt binnen twee weken aangesloten. Onvolmaaktheden zijn bijgeplamuurd en rechtgezet.
Silo en afval zijn weg. Mooi zo.

Het appartement is dus nog niet verhuurd (principekwestie tussen huisbaas en geïnteresseerd wijf omtrent waarborg da ons vorige week een UUR gekost heeft voor niks). Vandaag een koppel homo's over de vloer gehad, gelukkig waskik deze keer weg me de kat. Ze vonden het naar t schijnt een éél schoon appartementjeuh, maar daar zijn wij vet mee. Verhuren die zooi en laat ons verder gerust.

Op Manticore vlak beter nieuws: we hebben zowaar een planning en zullen al van donderdagavond beginnen! eerst met z'n allen richting Erembodegem naar de stock, daarna richting Kluis in Sint-Joris-Weert om de voorbereidingen te treffen. Als ik geen deftige slaapplaats kan scoren rij ik alsnog overhuis maffen in eigen nest.
De rollen zijn geschreven, scenario is 95% af. Ik ben een leeg vat.

Nu ga ik slapen want ik begin aan een acuut slaaptekort te lijden. Ajuus!

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...