Man Flu

De afgelopen dagen zijn gepasseerd in een soort waas want het ganse gezin (en zelfs familie daarbuiten) is ten prooi gevallen aan een gemene griepepidemie. Begonnen op de Corsica Quiz zaterdagavond (sorry als ik daar al eens raar deed) en geculmineerd op zondag naar een alles-doet-zeer + in bed steken maandag en dinsdag. Vandaag is de eerste dag dat ik mijn bed uit geraak of een beetje kan functioneren.

Nochtans een druk weekend achter de rug. Het Button Bootcamp van zondag werd GELUKKIG verschoven naar vrijdagavond. Drie uur fakken met de nodige Cubanisto's en we hebben weer swag voor een gans JAAR! Voor het eerst te bewonderen (en te koop) op CCBX (19-20 maart).

Zaterdag Corsica muziek quiz. Plezant maar het resultaat was niet om over naar huis te schrijven, ondanks versterking van Dr T. Niet onze muziek...

Ik ga nog even verder uitzieken met mijn kerels in de zetel...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Legion

Carnaval vlaaikes