maandag 28 juni 2010

Shameless Advertising

De Schoofzak in Hulshout begint vanaf vandaag officieel met belegde broodjes!

De kaart is zeer uitgebreid en ik heb vorige week al gewillig proefkonijn mogen spelen. Het moet gezegd: ze zijn fan-tas-tisch lekker! Club scampi’s in look, préparé crispy… manmanman zo goe.

Het logo voor de folder (en aanverwante merchandising) is zowat het enige tekenwerk dat ik in jaren gedaan heb. Als ik ooit op slag stinkend rijk wordt begin ik een eigen uitgeverij/tekenstudio en maak ik een strip. Tot dan vrees ik dat ik er noch de tijd noch de goesting voor vind.

Back on topic: Vandaag testen we de club kaas (iets bescheidener en beter voor de lijn).

1 opmerking:

Kristin zei

Willen jullie mij een foldertje opsturen? Bedankt!!!

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...