donderdag 19 maart 2020

Schotland 2020

Ik ben dus een tweetal weken van de wereld geweest, meer bepaald naar Schotland dat reeds jaren op mijn bucket list stond. En dat in die luttele twee weken (wat zijn nu twee weken?) het één en ander gebeurd is in de gehele wereld hoeft niet gezegd. Vandaar ook deze late post. WTF!

Een prachtige reis, tesamen met mijn vader én oom, met een overvolle agenda. Overnachtingen te Stirling, Stonehaven, Elgin, Fort William en Haltwhistle én op de boot natuurlijk. Natuurpracht, monumenten, cultuur, geschiedenis, whisky en geweldig eten. Bijna geen moment rust tussendoor want als we niet aan het eten, drinken, wandelen, monumenten of kastelen bezoeken waren dan was ik wel aan het copiloten op de veel te kleine baantjes aldaar.
Ook nét op tijd weer thuis voor de Corona gekte helemaal losbarstte.


Zij die een uitnodiging ontvingen konden volgen op de besloten Facebook groep... Foto's volgen nog want nog op mijn draagbare foon.

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...