zondag 18 augustus 2013

Firefly The Game + Gencon

Dit weekend was het niet alleen Pukkelpop maar ook Gencon over het groot water. De grootste geek beurs ter wereld, ja. Wegens het backen van een Kickstarter had ik zelfs een uitnodiging gekregen voor een exclusieve VIP party aldaar maar ik heb er vriendelijk voor bedankt. Andere dingen aan het hoofd momenteel (en vliegtickets zijn ook niet gratis, doch dit geheel terzijde).

Gencon betekent ook: exclusieve GRATIS stuff zoals miniatuurkes, promo kaartjes en nergens anders verkrijgbare dingen die achteraf torenhoge toppen scheren op de tweedehandsmarkt (oa Evilbay en aanverwanten). Onder andere Heroclix en Wizards of the Coast (D&D) zijn daar niet vreemd aan met ook dit jaar exclusieve te kopen of te winnen miniaturen.

Backers van de 2de Zombicide! Kickstarter kunnen er uitzonderlijk hun stuff alreeds ophalen, de rest vd wereld mag wachten tot ergens september.

"Niet eerlijk!!" hoor ik u massaal brullen? Tja, da's nu eenmaal de wereld waarin we leven. Ik heb de tijd noch de poen om ten eerste de overtocht + het verblijf + de tickets te betalen, laat staan om er ten tweede dan nog eens dingen te kunnen kopen. En al zou ik het kunnen, ik zou niet mogen van m'n vrouw. En geheel terecht! :-))

En dan nu back to topic:

Gale Force Nine stelt er dit jaar exclusief z'n Firefly The Game voor en heeft voor de gelegenheid de regels alvast gratis ende voor niks online gezet: hier klikken!


Benieuwd of het deugt!

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...