zondag 26 april 2020

Corona Update

De Paasvakantie en de eerste week school zitten er ook alweer op. Net als de eerste barbecue van het jaar.


Mijn kinderen zijn intensief Fortnite en Animal Crossing aan het spelen. Ook de papa waagt zich daar af en toe eens aan, met wisselend succes. Zij kunnen dat veel beter.


Verder is alles ongeveer hetzelfde. Nog steeds parttime leerkracht 1ste en 5de studiejaar, eten maken van de Hello Fresh, Radio Fritel, ...


In de frituur is het aanschuiven in vakjes maar loopt iedereen gewoon door mekaar en langsheen de Nete en op de Route is het zo druk dat je precies in Blankenberge rondloopt.

Gelukkig zien de klein mannen mekaar af en toe via de webcam...


Cthulhu roleplay online via Roll20 en Discord. Zie we mekaar ook nog eens.


Vrijdag ook naar de satellieten van Musk gekeken, dat was een belevenis!

Ik drink tegenwoordig iets teveel Corona Extra en begin het zelfs nog lekker te vinden ook. Onze glasbak heeft nog nooit ZO vol gezeten, maar dat ligt mogelijk aan het feit dat ik niet meer op café en dergelijke ga om "iets" te drinken.

Naar 't schijnt duurt het nog minstens tot 15 of 18 mei en dan mag/moet de kleinste al terug naar 't school. Den oudste is nog afwachten... Mogelijk helemaal niet meer dit schooljaar?
Ik heb een soortement lopende sollicitatie die daar ook van afhangt dus het wordt een beetje spannend. En anders blijven we wel huisman tot de crisis achter de kiezen is. Ik hou dit nog wel even vol...

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...