zaterdag 27 oktober 2018

Halloween Sales

Ook dit jaar alwéér geen Crisis of Spiel voor mij. Te veel budget steekt reeds in Kickstarters en uitbreidingen van andere games... Shadows of Brimstone is daar zéker een grote schuldige aan.
Dit weekend organiseren de heren van Flying Frog Productions eveneens hun jaarlijkse Dice Fest, maar Snohomish, Washington is onbereikbaar voor een simpele Belg als ik.

 

Gelukkig is er de jaarlijkse Halloween Sale op hun webstore, en na zowat alles gemist te hebben bij de lancering hebben ze vandaag de meeste spullen opnieuw gestockeerd waardoor ik eindelijk deze kerel (en kerelin) op de kop wist te tikken:


De Wandering Samurai! Reeds enkele jaren weet hij te ontkomen tijdens allerhande sales maar vandaag bleken mijn online shopping skills eindelijk hoog genoeg om hem te verschalken.
Ook de exclusieve miniaturen voor Dice Fest zijn tijdelijk beschikbaar via de webshop, maar 20$ voor 1 plastic figuur gaat me wat te ver. Laat ons eerst die kruiwagen vol stuff van de Forbidden Fortress Kickstarter afwachten. Wordt verwacht begin 2019 volgens de online bronnen. We zullen zien...

Geen opmerkingen:

Darktide: The Miniatures Game

Aangekondigd door Warhammer, een "bordspel" adaptatie van het Warhammer 40,000: Darktide videospel. Normaal ben ik daar uiterst e...