Too Many Kickstarters


Geleverd op welgeteld 1 week tijd: 2,5 gebackte Kickstarters van CMON: Rising Sun, The World of SMOG: Rise of Moloch en de basisdoos van Zombicide: Green Horde (de rest daarvan volgt ergens tegen de zomer).


En we waren net plannen aan het smeden om die berg aan ongespeelde games er eens door te krijgen.

Met Rising Sun ben ik voor de verandering eens niét all-in gegaan maar heb ik me gehouden bij enkel het basisspel + de stretch goals. Enige uitzondering: het art book.


Voor The World of SMOG: Rise of Moloch (soortement opvolger van The World of SMOG: On Her Majesty's Service maar een geheel ander soort spel) heb ik me dan weer niét kunnen inhouden. Het moest er allemaal maar niet zo fantastisch steampunky uitzien.


Ondertussen een cliché maar: ooit moeten we deze toch ook eens spelen. ;-)
Om een béétje te compenseren heb ik de laatste Kickstarter van CMON, HATE, eens links laten liggen. De late pledges zijn nog open voor wie interesse heeft maar mij zei het bitter weinig.

Voor wie denkt dat de hobbykamer er nogal bouwvallig bij ligt op de foto's: correct! De werken zijn daarnet afgerond (met dank aan onze pa voor de broodnodige hulp). Dra meer info + pics!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Carnaval vlaaikes

Welcome to the Dead Keep

Imperial Assault: Heart of the Empire - Part 4