zondag 26 november 2017

Silver Tower: Trial of Azyr

Met de vierde scherf van het amulet in ons bezit komen we terecht in een hemelse omgeving vol symboliek van Sigmar, die minder heilig blijkt dan op het eerste zicht op te maken valt.


We hebben ook veel (teveel) skills onder ons gedrieën, waardoor we geen respite meer kunnen riskeren zonder een ambush binnen te krijgen. Daardoor ook minder genezing of zoeken naar artefacten. Voornamelijk alle kleuren horrors, grot scutlings en enkele verwaaide acolieten in deze beproeving.


Af en toe bieden de kamers zelf een uitdaging, met verraderlijke bruggen tot zelfs een gapend gat in het niets waar we over dienen te springen.


Uiteindelijk betreden we weer een soort arena vol horrors waar aan het eind de tijd wordt teruggedraaid en we moeten ontsnappen voor we samen met de kamers verdwijnen in de leegte.

De laatste/eerste kamer vol horrors.

De Tenebral Shard (moi) gaat met het stuk vh amulet aan de haal, maar krijgt ook de meeste schade te verwerken (pure jaloezie!) van aanvallen. Uiteindelijk kunnen we allemaal weer ontsnappen via de Ingress Chamber.

Nog drie stukken te gaan vooraleer we de Gaunt Summoner zelve kunnen oproepen en finaal aanpakken.

Ook dringend eens wat meer painten.

Geen opmerkingen: