donderdag 5 mei 2011

Dagje Leuven

Net een zalig dagje shoppen en aanverwanten in Leuven achter de rug, mét vrouw en kind! Met dank aan Lars voor het ouderschapsverlof!
's Middags pizza in de Quo Vadis na eerst de hele Parijsstraat te zijn doorgeslenterd op zoek naar iets om te eten.
Omweg via Tremelo want Fien moest met haar voituur langs de garage (onderhoud).
Ik blijf me tegen beter weten in verbazen over de rijkunst van anderen op de baan. On-ge-lo-fe-lijk wat een mens zoal tegenkomt vandaag de dag en het lijkt of het alleen maar verergert.
Maar soit: REVIEW time!

Ik ben begonnen in de Bilbo (Fien en Lars mikten ineens op de Diestse), alwaar ik met enkele CD's ben buitengewandeld (jawohl, ik koop nog muziek op CD en doe niet mee met de digitale hype wegens lucht, maar da's een persoonlijke mening en daarbij ik ben stilaan een ouwe zak dus dan mag dat). Mijn eerste CD's van 2011 trouwens.

Het lijkt al tijden geleden dat Peter Houben (Nemo, Mitsoobishy Jacson) nog van zich liet horen en kijk: een nieuwe plaat van Benny Zen & The Syphilis Madmen ligt klaar (getiteld Run Back to the Safety of the Town)! Ze ligt in mijn auto en komt daar deze zomer niet meer uit wegens dé perfekte zomerplaat!
Zo ook de langspeler van de Galacticos (Paint The Town Rad), jong muziekgeweld uit de Rock Rally die na een geslaagde EP een leuk plaatje uitbrengen. Blijft ook de hele zomer mooi in de auto liggen.
Laatste in de rij en zeker niet de minste: de nieuwe Fleet Foxes (Helplessness Blues). Even getwijfeld want binnenkort ligt die in de rekken met extra live CD of EP (zoals de vorige). Nog niet opgezet dus daar kan ik voorlopig weinig over vertellen.


Natuurlijk ook langs het Land gepasseerd voor de obligate comics (er lag voor 4 maanden en ik was natuurlijk - alweer - mijn boekskes met zegelkes thuis vergeten). En broeken gekocht in de JBC!

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...