donderdag 27 augustus 2009

Vakantie - Update

Gynaecoloog, Prémaman en enveloppes voor de geboortekaartjes om alreeds op voorhand te schrijven.
De dag staat in het teken van het boeleke... dat trouwens niet langer vroeger dan 1 oktober verwacht wordt. Hoogstwaarschijnlijk zelfs een ietske later.

Straks met de familie gaan chinezen in de Chong San in de Bergstraat. Reden is de jaarlijkse kermis in Putte (altijd het laatste weekend van augustus) alwaar zowel ik als mijn neef nu al een vijftien jaar niet meer naartoe gaan. Maar traditie is traditie en sommige zijn het waard in ere te houden.
Dinsdag zijn de ouders en grootouders nog op bezoek geweest en hebben we een gourmetteke geplaçeerd...

Vanaf volgende week ga ik (weeral) op dieet!

3 opmerkingen:

Jeremy zei

dus als ik het goed lees komt het boeleke ergens in Oktober, oftewel na Calam :-) Dus kunnen we rekenen op Vince :-) ?

Vince zei

No way! vanaf nu sta ik stand-by. Dieje gynaecoloog kan zich vergissen! :-)

Jeremy zei

:-)

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...