zondag 24 mei 2009

Stag Night

Gisteren stond de gehele dag in het teken van de enige echte Eulaers S., want de mens gaat dus trouwen (binnen welgeteld 2 weken minus 1). Vrijgezellenavond dus, maar meer dan dat want we zijn al in de namiddag van start gegaan. Wij met oldskool gamen (Super Nintendo!), den Eulaers met zenuwachtig afwachten.
Als aftrap en main event een afvaart van de Demer, Aarschot-Werchter. Dat het zéér fijn was daar opt water en zelfs voor herhaling vatbaar!

's Avonds chillen in de Sam zijn hof, waarna een taxi ons naar Leuven bracht, meerbepaald de Wiering voor drank en spijzen.
Na het eten nog op de Oude Markt rondgehangen en een beetje naar 't voetbal geloerd. En verder véél gezopen en gezeverd. En 't gras afgedaan.

Al bij al een geslaagd evenement. En weer véél te laat thuis. :-)

3 opmerkingen:

Sam zei

Ik hem dus nog een hele hoop kleren en schoenen thuis liggen waar ik de eigenaar ni van ken.

Vince zei

Dat moet daar nog nen heftige after-party geweest zijn! :-p

Steven zei

Het was in orde.
Geen kleren van mij denk ik :-)

Darktide: The Miniatures Game

Aangekondigd door Warhammer, een "bordspel" adaptatie van het Warhammer 40,000: Darktide videospel. Normaal ben ik daar uiterst e...