donderdag 3 april 2008

WiiFii Connection

Vandaag heb ik me een Wii USB Connector aangeschaft om de Nintendo Wii op het internet aan te sluiten en zodoende extra functies te ontgrendelen. Het lijkt alsof ik nu de toekomst binnengelaten heb! Dingen die ik nog niet voor mogelijk hield kan dat beestje plots.
Nieuws en weerbericht live via de Wii op de TV, gelinkt aan je regio. Oldskool games (tegen punten weliswaar) downloaden én spelen op je Wii systeem. Maakt het feit dat ik m'n NES ooit verkocht heb op Putte rommelmarkt weer iets draaglijker. De originele Super Mario Bros. zit al in het systeem! *Grijnz*
Maar de kers op de taart is toch wel dat je met de Wii nu rechtstreeks kan surfen op internet. That's right: via Google of Yahoo (powered by Opera) surf je gewoon over het worldwide web. Daarstraks heb ik voor de verandering Sam en Jer hun blog gewoon op de tv vanuit de luie zetel gelezen. Zelfs Youtube werkt prima!!

Beste investering die ik de laatste maand heb gedaan. (Merci Bert voor den tip!)

Enige nadelen: de pc dient op te staan om connectie te kunnen maken (duh want usb stick zit in pc) en het Nieuws Kanaal denkt dat België een provincie is van Holland. Kezen!
Aja, en typen is ook geen sinecure (daarvoor gebruik je best je pc, die staat toch ook meteen op!).

Aanrader (zowel Nintendo Wii als internet connectie).

Geen opmerkingen:

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...