dinsdag 15 april 2008

Bouw: Teleslet does it again

Geheel volgens mijn verwachtingen zat er dan toch een dik, zwart haar in de gele boter: de Telenet buitendienst is langsgeweest en hééft de kabel ook daadwerkelijk aangesloten, maar doordat ze de kabel volledig hebben omgelegd langs de weg bleek die uiteindelijk enkele meters te KORT. Nochtans had ik 'm goed uitgemeten (35 m was denkik wel voldoende). Aan ons weer om een verlengstuk én tussenstuk te voorzien vooraleer de binnendienst komt (té moeilijk voor Telenet techniekers om dat ff te fixen). En dan te hopen dat de kwaliteit niet vermindert. Andere optie was zelf nog eens langere kabel te kopen (efkens een grap van 60-80 euro) en een nieuwe afspraak te maken met Telenet. Maar dan zouden we twee weken zonder TV of internet zitten. En dan mag ik van Fien niet naar Caege. ;-)

't Is altijd iets met die zeikers daar in Mechelen. ZUGT

O ja, dan ook dit nog:

Telenet verhoogt prijzen kabeltelevisie met 3,6 procent

Kabeltelevisie bij Telenet wordt dit jaar 5 tot 6 euro of 3,6 procent duurder door hogere auteursrechten. Dat schrijven de Corelio kranten vandaag.
Telenet kondigt de prijsverhogingen aan via zijn infokanalen op televisie en op zijn facturen. De nieuwe bedragen zullen aangerekend worden op alle facturen die vanaf april in de bus vallen. Wie begin dit jaar al zijn factuur kreeg, zal dus pas in 2009 de prijsverhoging merken.

Het is al de derde keer in evenveel jaar dat Telenet de prijs van zijn kabel-tv verhoogt. Vorig jaar kwam er 2,5 procent bij en het jaar daarvoor 2,9 procent.

De woordvoerder van Telenet wijst erop dat de hogere auteursrechten integraal doorgestort worden aan auteursrechtenorganisaties zoals Sabam.

Bron: De Morgen - Belga - 21 maart 2008

2 opmerkingen:

Jeremy zei

ben ik blij dat gij alle rommel van teleslet over u krijgt, dan weet ik dat ik nu toch zeker tv vlaanderen ga uitchecken.

ik hoop echt dat tv vlaanderen echt goed is, want ik wil die rommel van teleslet echt niet hebben.

en ja, ik kijk geen tv, maar de vriendin wil graag naar thuis kunnen kijken :-P

Vince zei

Hangt er echt vanaf wie ge over de vloer krijgt als technieker ze. Als da ene is da z'n werk graag doe dan is er geen probleem en lossen ze da zelf op. In mijn geval heb ik weer pech gehad.
Nen deftige die zet zelf een tussenstuk, sluit extra kabel aan en rekent da door.
Toen we int appartement trokken was er niks probleme en kon alles.

Ze hebben daar grote problemen qua klantenservice want uitbesteed aan andere firma's.

Zombicide 2.0 - Solo Test

Zombicide 2nd Edition stond al een tijdje op de planning, maar alles buiten het regelboek zat nog onaangeroerd in de doos sinds die zo'...