dinsdag 11 maart 2008

Angry Nintendo Nerd

De kerel is gewoon té grappig, en 't beste is: hij heeft ook nog eens gelijk!



Teenage Mutant Ninja Turtles was mijn allereerste spel op de NES (zat toen in eerste middelbaar denk ik en werd in pakket verkocht) dus ik heb daar ook uren m'n tanden op kapot gebeten. In tegenstelling tot den bleiter in bovenstaand filmke benkik tot in de Technodrome geraakt, maar daar heb ik wél wekenlang nachtmerries over gehad (niet omdat het scary was, wél omdat het dus zo onmenselijk frustrerend moeilijk was). Gelukkig bestaat er vandaag zoiets als YouTube waar ge gewoon de bosses + het einde kunt bekijken!
Ah, de NES... a total but sweet waste of a young persons life.

1 opmerking:

Sam zei

Ge zou er mee kunnen lachen, maar hij heeft effectief gelijk.
Pijnlijk gelijk eigenlijk he?

Darktide: The Miniatures Game

Aangekondigd door Warhammer, een "bordspel" adaptatie van het Warhammer 40,000: Darktide videospel. Normaal ben ik daar uiterst e...